محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

پسملی قند عسلی

یکسال و یک ماهگی فندق و خواهر شوهر شدن مامان............

1393/10/8 0:30
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام  سلام صد تا سلام

 

پست یکسال و یک ماهگیت  از دستمون در رفت پارسایی و حسابی دیر شد

خب حق بده به مامان اخه کلی سرم شلوغ بود ..خواهر شوهر شدم بالاخره چیز کمی نیست که

این چند وقت من و پارسا خوب برا خودمون گشتیما خوووووووووووب

و البته کلیم بهمون خوش گذشت

خداروشکر مراسمه خواستگاری و بله برون و عقد کنونه دایی جون به بهترین شکل برگزار شد و پارسای من صاحب یه زندایی خوشگل و مهربون شد

 

ایشاالله دامادیه خودت و ببینم مامان جون

از همین جا به داداشم و زن داداشه عزیزم تبریک میگم دوباره انشاالله خوشبخت بشن و به پای هم پیر شن.....

 

 

و اما پارسای من تو این مدت حسابی بزرگ شده ماشاالله

لاغر شده و قد کشیده

راه رفتنش که عالی میدووه برا خودش

دیگه تو پارک برا خودش این ور و اون ور میره و عاشقه سرسره بازیه.دیگه به نظرش تاب واسه بچه کوچولوهاست زیاد سراغش نمیره

غذاش و خودش دوست داره بخوره و البته ماست رو با انگشتش میخوره فقط

وقتی میمی میخواد میاد جلو و  لباش و تند تند به هم میزنه یعنی میمی میخوام

وقتی پیپی میکنه کهنش و برمیداره و پشت در دستشویی وای میسته تا من برم و بشورمش

البته با پوشک مخالفه و بصورت ایستاده پوشکش میکنیم

ارتباطش با بچه ها عالیه و تا یه بچه میبینه انگار دنیا رو بهش دادن ذوق میکنه بچم

کلی برامون تعریف میکنه البته خارجکی بچم خارجیه

عاشق اب خوردنه اینقد که اب میخوره غذا نمیخوره

از زمین که میخواد پاشه چون من اکثرا میگم یا علی تا پامیشه میگه(ااا)

 عاشق طلاست و تا میبینه من طلا انداختم میاد و میگیره و میگه دستم کن عکسش و میزارم

تو مراسم عقد داییشم کلی رقصید بچم و سنگ تموم گذاشت.

 

فدای پسر همه چی تمومم بشم منبوسبوس

 

انشاالله همه ی دختر پسرامون خوشبخت بشن و زندگیشون شیرین باشه مخصوصا داداش و زن داداش گلم.

براتون بهترین ها رو ارزو میکنم..محبتمحبت

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (3)

فائزه
9 دی 93 4:08
ای جانم به این عکسا مثل موش نگاه میکنه با اون شال و کلاهش چقدر طلا بهت میاد پسری
كويرنوردي
10 دی 93 12:39
تور كوير نوردي طبس گلشن و كويرمصر( خورو بيابانك) ثبت نام ميگردد. جهت اطلاعات بيشتر با شماره هاي زير تماس حاصل فرماييد. تلفن:03133354834-09192482275 آدرس وبلاگ:http://travel-tour.blogfa.com/
مامان نی نی کوچولو
18 دی 93 16:13
الهی محمدپارسای خالهفقربونت برم من شیرنک تو چقدر لاغر شدی خاله خاله جون البته بهتره ،خب ماشاالله پسملمون آقا شده دیگه.ماشااالله هزارماشاالله به پسری زرنگعزیزم تبریک میگم انشاالله خوشبخت بشنخواهر شوهر شدن حس خوبیه نهالهی خاله قربونت بره ماه شدی پسر خوشتیپ خاله