محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

پسملی قند عسلی

14ماهگی شیطون بلا.........

1393/10/29 1:46
887 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جینگول طلا....

پارسای مامان چهارده ماهگیشم تموم شد به خوبی و خوشی.خداجون شکر

 

ماه چهاردهم از زندگیت و پشت سر گذاشتی در حالیکه خیییییییییییییلی شیطون شدی مامانی .شدی عروس تعریفی هی گفتیم پسرمون ارومه دیگه این روزاش و نمیدیدیم

دیگه یه موقع هایی کم میارم از دستت و جیغ و دعوا و گریه ی تو و بغل مامان و اروم شدن تو  و دوباره شیطونیه تو

 

یعنی اگه خونه ی خودمون باشیم یکسره اویزونی بهم که بغلت کنم

یعنی تا بابا خونه نیاد من به هیچ کاریم نمیرسم

یعنی به هر چی بگم دست نزن دقیقا به همون دست میزنی و به منم نگاه میکنی تا لجم در بیاد

خلاصه صبح تا شب درگیریم با هم

یه هفته پیش بردیمت دکتر برا چکاب...وزنت از 14/800 سه ماه پیش شده بود14/300 که دکتر مرندی بالاخره یه لبخندی رو لباش اومد و گفت خوبه داره وزنت میاد پایین..البته گفت هنوز 2/5 کیلو اضافه وزن داری....قدت هم 81بود

این روزا من و بابا درگیر یه سری مسایلیم و فکرمون درگیر..اما خیلی میچسبه بعد از کلی خستگی و نا امیدی میایم و با کارای تو همه چی یادمون میره..قر که میدی و دستات و رو هوا میچرخونی که دیگه هیچی دنیا برامون میشه گلستوون.

 

محمد پارسا من دیگه از لباس خریدن بی موقع برات ناامید شدم.هر چی لباس تابستونی داری برا الانتم کوچیکه چه برسه به تابستون.خلاصه بزرگ شدی نگی واسه من ال نکردید و بل نکردید و لباس نخریدید.

اینقدر که غصه ی لباسای تو رو میخورم  برا چیز دیگه ای غصه نمیخورم.

این هفته خونه ی مامانی بودیم با عمو رضا

اصلا رابطت با پسر عموت خوب نیستا.چند بار کتکش زدی..البته وقتی طاها چهار دست و پا میومد سمتت ازش میترسیدی و فرار میکردی..خخخخخ.الان محمد طاها 9ماهشه و تو 14ماهت

کتابای می می نی رو خیلی دوست داری و وقتی برات میخونم میشینی گوش میدی

عاشق اهنگ بالا بالا هم هستی و تا این اهنگ پخش میشه پا میشی قر میدی

اینم از چهارده ماهگیت.ایشاالله پست چهارده سالگیت و برات  پر و پیمون مینویسم عشقم

 

با همه ی شیطونیات عاشقتم پسره مامان........

عاشق ماستی و دوست داری خودت با انگشت بخوری

واینم وقتی قیافه ی ماستیت و تو ایینه میبینی

 

اینم از لباسات که باید برا تابستونت میموند ولی الانم برات کوچیکه

 اینم یه عکس از کوچولوییات..

 

                                                                      بوس فدا مدای پسر مامانبوس

پسندها (4)

نظرات (8)

مامان مینای آرتین
3 بهمن 93 22:22
به به آقا محمدپارسای گل گلاب... بخورمت تپل خان... هزار هزار هزار الله اکبر به پسر خوشگل و نازم
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون خاله مینای مهربونم
مامان آتریسا
7 بهمن 93 11:14
ای جن خوشگل ونانازوکوپولی خاله .ان شااله سالم وسلامت باشی عزیزم
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون از لطفت خاله جوووون
الهام مامان
12 بهمن 93 16:05
چاقالو بادومه خوووووشمزه چهار ده ماهگیت مبارک عزیزممممم... خیلی ناز و بلایی هوش و استعدادتم که دیگه نگوووووو عاشقتم خاله عاااااااااااااااااااشق... ماچ از اون لپای سفتت، گابالووووووو جوووووووووووووون
مامان محمد پارسا
پاسخ
به به الهام جونی.بله پیامات اومد. مرسی از سر زدنت.چاقلوووو بادومت و بماچ
الهام مامان
12 بهمن 93 16:14
نظری که گذاشتم اومد؟؟
الهام مامان
12 بهمن 93 16:14
نظری که ذاشتم اومد؟؟
♥ مامان مهیلا ♥
20 بهمن 93 16:00
14ماهگیت مبارک البته با تاخیر داماد خوشگل و ناز ما در چه حاله من عاشق محمد پارسام عکسشو زدم به گوشیم به همه نشون میدم میگم داماده آیندمه خخخخخخخ ببوس از طرف من محکم ها
مامان محمد پارسا
پاسخ
شما لطف داری عزیزم چشم بوسیدمش محکم
مامان اعظم
20 بهمن 93 19:16
عزیزم...هزارماشاالله...چه جیگری شدی خاله...خدا حفظت کنه
مامان نی نی کوچولو
23 بهمن 93 22:42
عشقمی تو محمد پارسای بامزه مامانی کم درمورد این پسملمون غیبت کنبابا خب دوست داره تپل باشهالهی قربون اون قیافه ی ماستیت برم وروجک بامزه.من هروقت میام و عکس های تورو میبینم کلی میخندم و روجک بلاخاله جون ببخش که نمیتونم تند تند بیام و عکس هاتو ببینم،اخه منم یکی مثل تورو تو خونه دارم نمیزاره سرمو بخوارونم.به هر حال خیلی دوستت دارم عزیزم
مامان محمد پارسا
پاسخ
سلام عزیزم.همین که میای برامون کافیه مرسی بخاطره بودنت طاهای گل من و ببوس