محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

پسملی قند عسلی

اولین روزی که فهمیدم تو هستی

1392/8/4 19:02
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسملیه مامان خیلی خوشحالم که برات وبلاگ درست کردم و میتونم برات بنویسم اخه نمیدونی چقدر عاشقته مامانیت و دلش میخواد تو از عشقش به خودت خبر داشته باشی

بهترین روز زندگی مامان بعد از اون روزی که با باباییت اشنا شدم روزی بود که فهمیدم تو اومدی تو شمکم دردونه ی مامان

همیشه دوست داشتم باباییت و سورپرایز کنم وخبر اومدنت و یه جور خاصی بهش بگم که خیلی شوکه بشه ولی نشد

5فروردین سال 1392ساعت تقریبا6 بعداز ظهر مامانی بیبی چکم مثبت شد میدونی یعنی چی عزیز دلم؟

یعنی فهمیدم تو اومدی تو دلم

اون روز مهاباد بودم خونه ی ننه منور

اینقدر هول شده بودم و اشک تو چشمام جمع شده بود که بابایی و عزیز خیلی زود فهمیدن قضیه از چه قراره

اون روز و هیچوقت یادم نمیره

بخاطر اومدنت اون روز خیلی خدارو شکر کردم

دوست دارم عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)