محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

پسملی قند عسلی

حس مادرانه

1392/10/19 19:35
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

همه چیز با یک حس شروع می شه و بعد با یک آزمایش ادامه پیدا می کنه  .آخه حس مادرانه قوی تر از یک نوار و آزمایش عمل می کنه .یک تلفن به پدر که جواب آزمایش مثبت بود و شادی نهفته در کلام پدر .

خوب که فکر می کنم می بینم  خیلی زود بود که اون ازمایش انجام بشه ولی یک حس قوی جواب آزمایش را پررنگ تر کرد .

حس عمیق به یک خط. واقعا چه چیزی به اندازه یک خط تا این حد می تونه یه آدم  رو اسیر خودش کنه .آره این حس به من میگه یکبار دیگه به دنیا اومدم یکبار دیگه متولد شدم با یک زندگی که درون من متولد شده .

من می توانم به یک انسان تازه هویت و زندگی بدم. خدا در درون من یک روح تازه قرار داده که پاک و بی آلایشه و عشق به این موجود تازه که از ماهها و بلکه سالها قبل آمده .

نمی دونم چطوری و نمیدونم این عشق چیه ولی این راودرک می کنم که می گن تا مادر نشی نمی فهمی حالا می دونم خدا زن ها را بیش از مردها دوست داره .آخه حس مادر شدن خیلی زیباست .خیلی زیبا .چیزی نیست که من بتونم در قالب کلام و کلمه بیان کنم .

تنها کاری که از دستم بر میاد سپاسگزاری از خدای بزرگه.خدایا شکرت

پسر نازم دوستت دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)