محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسملی قند عسلی

یه اتفاق بد

1392/9/28 17:55
201 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم الان که دارم برات مینویسم بعد از ظهر شنبه هست و تو اروم و معصوم خوابیدی اخه مامان دیشب اصلا نخوابیدی ونزاشتی مامانم بخوابم.

من و بابا و عزیز چهارشنبه نینی کوچولومونو بغل کردیم و رفتیم بیمارستان برای ختنه کردن تو.

چون قرار بود جمعه برات ولیمه بدیم و کلی مهمون داشتیم گفتیم تا اون روز تو خوب خوب شده باشی امااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

وقتی که رفتیم بیمارستان به اصرار عزیز قرار شد اول ببریمت دکتر بعد ختنت کنیم

.خانم دکتره بعد از معاینت برات ازمایش نوشت و تو ازمایش مشخص شد زردی شما 17 هست و شمارو بستری کردن.

مامان این دو روز خیلی برات گریه کردم اخه نمیدونی چه دست و پایی میزدی زیر دستگاه و چقدر گریه میکردی موقع خون گرفتن ازت

الهی هیچ نینی مریض نشه

خلاصه مامان این دو روز مردم و زنده شدم تا اینکه دیروز بالاخره شمارو مرخص کردن

 

خدای مهربونم بازم شکرت.شکر بخاطر سلامتی پسرم.تو این دوروز نشونم دادی چقدر بهم لطف کردی.چقدر نوزاد مریض چقدر مریضی های عجیب و غریب و تو به من یه هدیه سالم دادی.نمیدونم چطور ازت تشکر کنم .محمد پارسام و سپردم به خودت..........

 

خداجون ممنونتم یه دنیا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم جونت
9 آذر 92 19:42
شلام مامانی چه پسمله خوشملی داری آخی مریض بوده خدا نازی چقدر شکل باباشه به مامان زشتش نرفته کهچشماش شبیه خودته گلی جونم خدا برات حفظش کنه ولی به خوشملی داداشم که نیشت دلت بسوزه از طرف من و محبوب و ممدی ببوسش سلام گوزو ممنون سر زدی داداش شما که یه چیز دیگست
مامان پرهام
10 آذر 92 13:17
سلاااااااااااام عزیزم خداااااراااااااا شکر که محمد پارسا کوچولو خوب شد چرا نظرهارو تایید نمیکنی؟ شما هم به ما سر بزنید ممنون عزیزم راستش هنوز زیاد تو کار وبلاگ وارد نیستم حتما سر میزنم ممنونتم
مامان مهدی
11 آذر 92 22:45
سلام خدارو شکر که محمد پارسا جون به سلامتی مرخص شد درکتون میکنم که چه حالی داشتید پسر من به خاطر کمبود اکسیژن یک هفته ای تو دستگاه بود تو اون چند روز من مردم و زنده شدم خیلی سخت بود ممنون انشالله که پسریت همیشه سالم باشه