محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

پسملی قند عسلی

یک ماهگیت مبارک پسرم

1392/9/29 12:57
435 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسریه مامان

 

امروز جمعه29/9/92هست و تو الان رو شونه ی مامان خوابیدی

دیشب دل درد داشتی پسریم از بس که ماشالله شکمویی و حسابی شیر خورده بودی و بهت فشار اومده بود هنوز خوب نشدی عسلم فقط رو شونه هام خوابت میبره و بهتر میشی بابا رفته داروخونه تا برات شربت بخره تا پسری دلش بهتر بشه

پسرم یک ماه پیش تو همچین روزی 29/8/92 ساعت 9/5 دقیقه صبح خدای مهربون تو رو به من داد.یک ماه گذشت .چقدر زود.خیلی دوست دارم پسرم هنوزم باورم نشده تو مال منی اخه تو خیلی خوبی پسرم خیلی.

 

حالا تو شدی مرد کوچولوی خونه ی ما .قبلنا که بابایی بعدازظهر کار بود تا میومد خونه من کلافه میشدم از تنهایی ولی الان  یک ماهه تو شدی همدم مامان.والبته هیچ کس نمیتونه جای بابا رو بگیره برا من حتی تو ناناز مامان

خدایا پسرم و سپردم به خودت. پسری و برا مامانش نگه دار خودت حافظ همه ی فسقلیا از جمله فسقلیه من باش

 

عاشقتم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مطهره
29 آذر 92 13:12
مبارکت باشه عزیزم،انشاالله نی نیت همیشه سلامت باشه واسه منم دعاکن 4ماه دیگه پسرم سالم بیاد تو آغوشم[قاخی عزیزم انشالله به سلامتی زایمان کنی و گل پسرت و بغل بگیری
مریم
1 دی 92 12:49
تبریک میگم گلم [ممنون مریم جان
مریم
1 دی 92 13:01
میگما یه ذره ادبم خوبه یعنی چی میگی گوزو ، گوزو خودتی بچه پلو اصلا زن پسلت نمیشم میگما حرف حق همیشه تلخه مریمی
مریم جونت
1 دی 92 19:16
روتوبرم دخی عمه
مینا
3 دی 92 0:55
تولد یکماهگی قندعسلی مبارک باشه، امیدوارم تولد 120 سالگیشو با هم جشن بگیرید ممنونتم عمه مینای مهربوووووووون