محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 12 روز سن داره

پسملی قند عسلی

اندر حکایت3ماهگی محمد پارسا

1392/11/30 0:19
262 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسله مامان

قربونت برم که مثل فرشته ها اروم خوابیدی اخه مامانی امروز شما حمام رفتی و تر و تمیز شدی شیرت و خوردی و مثل یه پسر خوب خوابیدی این عکیس برای همین الانته پسریم

مامانی امروز 29بهمن ماه هست و شما 3ماهه شدی

3ماهی میشه که اومدی تو زندگی من و بابایی و زندگیمونو از یکنواختی در اوردی دیگه وقت سر خاروندن برام نزاشتی پسری

صبح ها ساعت8/30_9 از خواب پا میشی و برا همه چی میخندی برا لوستر و پرده و جغجغه و انگشتای مامان و..........خلاصه صبح ها که سرحالی برا ترک دیوارم میخندی مامان.فدای اون چال صورتت که وقتی میخندی رو صورتت میفته عشقم

تازگیا یاد گرفتی گردنت و از بالش جدا میکنی و میاری بالا مثلا میخوای بلند شی ولی مامان تو هنوز خیلی کوچولویی خوب نمیتونی  بلند شی که......... یه دو سه باری که اینکارو میکنی و کسی بغلت نمیکنه دیگه عصبانی میشی و صدات در میاد اون موقع هست که دیگه کار مامان در اومده بغل کردن شما با یه دست و انجام دادن کارای خونه با یه دست دیگه

این روزا به یمن وجود تو کارهای زیادی یاد گرفتم  عزیزم مثل سریع غذا درست کردن-مثل مورچه بی سر و صدا تو خونه راه رفتن و مهمتر از همه کم خوابیدن

یه جغجغه داری که اونو بیشتر از هر چیزی و هر کسی دوست داری تو هر شرایطی براش میخندی

گاهی اوقات با جیغای بلندت مامان و سر ذوق میاری هنوزم از کلاه بدت میاد فسقلی  برا همین اصلا بیرون رفتن و دوست نداری بر عکس مامانت راستی این روزا اب دهنتم همیشه اویزونه که عزیز و مامانی میگن میخوای زود دندون در بیاری جینگیله من

بابات و که دیگه نگو بین خودمون بمونه ولی اصلا فکر نمیکردم باباییت اینقدر بچه دوست داشته باشه

خیلی دوست داره وقتی خونست و بیداری مدام باهات بازی میکنه  توام براش تعریف میکنی و  بابام با حوصله به حرفات و درد و دلات گوش میکنه  بخاطره همینه که نیشت همیشه براش بازه و کاری میکنی که مامان به بابا حسودیم بشه

خلاصه مامانی خیلی برامون عزیزی نازنینم

پسرم دیروز تولد من بود و بابا از طرف تو برام کیک خریده بود عزیز و داییم بودن  خوش گذشت و من خوشحالتر از همه بخاطر بودن تو کنارم

دیگه دیگه اینکه نینیه خاله فهیمم دنیا اومده ولی برا اومدن عجله داشته و 2 ماهو نیم زودتر از دل مامانش اومده بیرون از همه ی دوستایی که این مطلب و میخونن میخوام براش دعا کنن تا به سلامتی بره بغله مامانش

مامان جون محمد پارسای من 3 ماهگیت مبارک باشه عزیزم

جوجوی مامان دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مینا
2 اسفند 92 2:26
تولد ۱۸ سال و چند هفته ای مامان مهربون و سه ماهگی گل پسرمون مبارک باشه٬ امیدوارم تولد ۱۲۰ سالگیتون رو در کنار هم جشن بگیرید. براتون از همه بهترینها، بهترینهاش رو آرزو دارم و امیدوارم در کنار هم خوشبخت باشید
مامان محمد پارسا
پاسخ
یه دنیا ممنون خواهر شوهر مهربونه خودم