محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پسملی قند عسلی

دلم برا کوچولوییات تنگ شده....

1392/12/8 11:56
305 بازدید
اشتراک گذاری

پارسای مامان این روزا وقتی خوابی باید ساکت بشینم که بیدار نشی وقتی هم که بیداری باید مدام بغلم باشی و راه برم تا گریه نکنی دیگه به شکلک در اوردن و بازی کردن راضی نمیشی فقط بغل میخوای  شیر خوردنت تو روز کمتر شده ولی شبا تا دلت بخواد برا شیر خوردن پا میشی خستم مامانی  یاد کوچولویات افتادم و دلم برا اون موقع ها که ارومتر بودی تنگ شد موقعی که این شکلی بودی ..................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نیلو
10 اسفند 92 9:25
سلام ممنون از لطفتون ، با افتخار لینک شدید
مهشید مامان مهتا
10 اسفند 92 11:45
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 تاج:1500 تگ سفره هفت سین:هرعدد 700 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.blogfa.com
مينا مامان اميرعلي
12 اسفند 92 17:02
سلام مامان محمدپارسا وبلاگ خوبي داري...پسرت هم ماشالله خيلي ناز و خوشگله به وبلاگ اميرعلي من هم كه ارديبهشت بدنيا مياد سر بزنيد.اگه با تبادل لينك موافق بوديد خبرم كنيد
مامان محمد پارسا
پاسخ
سلام عزبزم ممنون با افتخار لینکتون کردم
الهام
12 اسفند 92 19:31
مااااااااااااامانی هنوز زوده واسه دلتنگ شدن...نینیه من بر عکس محمد پارسای توئه آرمان همینطور داره آرومتر میشه .بلا به دور من اصلا دلم تنگ نمیشه
مامان هستی
12 اسفند 92 23:42
سلام مامانی چه پسرملوسی داری خدا حفظش کنه دخترمن یه روز از پسرشمابزرگتره 28 آبان بدنیا اومده. خوشحال میشم به وبلاگ هستی جونم سربزنید