محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

پسملی قند عسلی

اولین نوروز محمد پارسا(نوروز1393)

1393/1/17 0:01
598 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

امروز 16 فروردین ماه هست و ما چند روزی میشه از مسافرت برگشتیم

به قول مامان ارمان صدای من و از سال1393 میشنوی

پارسال این موقع شما تازه اومده بودی تو دل مامان  و همه ی ما رو خوشحال کرده بودی

امسال اولین نوروز عمر شما بود

عیدت مبارک پسرم

یه روز قبل عید من و تو بابا رفتیم خونه ی بابا روح الله تا سال تحویل کنارشون باشیم

موقع سال تحویل خیلی بد اخلاق بودی و غر میزدی ولی هر جور بود چند تا عکس با هم انداختیم و تو غرغر کنان خوابیدی

امیدوارم این که میگن موقع سال تحویل در هر حالتی باشی تا اخر اون سال در همون حالی در مورد شما صدق نکنه پسر گلم................

اینم از تریپ عید پسریه ما..........................

بعد از یکی 2روز راهی همدان و ملایر شدیم تا به فامیلای بابا سر بزنیم..............................

وبعد از دیدن فامیلای بابا نوبت به فامیلای مامان رسید و راهی اصفهان نصف  جهان و نطنز شدیم..............................

اینم 2تا عکس با پسر خاله خونه ی خاله................................

راستی مامانی تو راه کلی کمک بابایی رانندگی کردی بصورت خیلی حرفه ای...............

واما13بدر چون عمه میترا از سفر مکه برگشته بودن مهمون ایشون بودیم و فقط 3ایی یه چرخی تو پارک زدیم و چون نه کارت بابایی نه کیف مامان همراهمون نبود با عیدیای شما خودمون رو بستنی مهمون کردیم خیلی چسبید مامانی راضی باش......................این پسر گلم علی کوچولو هستن که2ماه از شما بزرگتره(برادرزاده ی شوهر عمت)

بعد از مسافرت حسابی بغلی شدی مامانی تا میرم تو اشپز خونه یا اتاق گریه میکنی منم از روروئک کمک گرفتم که شما هم بدت نیومد..........

اینم محمد پارسا بین دو تا دخمل محجبه..............

 

اینم چند تا عکس متفرقه

 

پسرم چون خستم خیلی خلاصه نوشتم از اولین نوروز با تو بودن

بهترین نوروز عمر خودم

برات تمام خوبیای دنیارو تو این سال پیش رو ارزو دارم

دوستت دارم...................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مهیلا
17 فروردین 93 0:20
سلام وای ماشالله چه ناز شده کجایین؟نیستین؟
مامان محمد پارسا
پاسخ
سلام ممنون مسافرت بودیم دیگه
مریم
17 فروردین 93 12:23
ماشاا... چه نازه ایشالا شما هم سال خوبی کنار پسمل کوشولوتون داشته باشین
مامان علیرضا
17 فروردین 93 16:23
عزیزم ماشالله چه پسر ناز خوشگلی انشاله همیشه تپل مپل و سالم باشه
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون مامان علیرضا انشاالله علیرضای شما هم همینطور
عمه مینا
18 فروردین 93 22:31
سلام عزیزای دلم، عیدتون مبارررررررک باشه بازم، 120 تا از این عیدای خوب رو کتار هم داشته باشید انشاله دلم برای گل پسرمون یه ذره شده بود، کلی ذوق کردم از دیدن عکساش، ماشاله لا حول و لا قوت الا باله، مررررررسی مامان مهربون برای عکسا
الهام
20 فروردین 93 12:27
الهی من دورش بگردم....ای خدا چقدر این با مزه و خوردنیه....دلم میخواد اون لپاشو چنان گازی بگیرم که دیگه جرات نکنه بخنده....خدا خودش حفظ کنه جیگره منو.... برا پسمل نازت اسپند دود کن....عااااااااااااااااااشقشم
مامان محمد پارسا
پاسخ
مرسی الهام جونی اینقدر که برا خودمون میخنده تو جمع که میره دریغ از یه لبخند ای حرص میخورم از دستش فوضولو
فائزه
20 فروردین 93 22:46
عکساش خیلی خشمل بودن کلی ذوق کردم براش. راستی تو جمع خیلیم خوب میخنده برای من که دوبار خندید و جیغ زدم براش.
مامان محمد پارسا
پاسخ
سلام علیکم فائزه جونی مرسی سر زدی اخه یادم رفت بگم برا خانوم خوشگلا زیاد میخنده