محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

پسملی قند عسلی

شناسنامه...............

1393/2/15 2:17
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

 

چشمای بسته تو رو با بوسه بازش میکنم                      قلب شکسته تو رو خودم نوازش میکنم

نمیگذارم تنگ غروب دلت بگیره از کسی                          تا وقتی من کنارتم به هر چی میخوای میرسی

خودم بغل میگیرمت پرمیشم از عطر تنت                       کاشکی تو هم بفهمی که میمیرم از نبودنت

خودم به جای تو شبا بهونه هات و میشمارم                  جای تو گریه میکنم جای تو غصه میخورم

هر چی که دوست داری بگو حرفای قلبت رو بزن             دلخوشیات مال خودت دردودلات برای من

من واسه ی داشتن تو قید یه دنیاروزدم                         کاشکی ازم چیزی بخوای تا به تو دنیارو بدم

 

                               محمد پارسا یاد روزی افتادم که  بابا رفت وشناسنامت رو گرفت

                               اون روز کلی مهمون داشتیم و من با دیدن شناسنامت اینقدر

                               گریه کردم که نگو.اشکام همینجور میومد خیلی ذوق کردم با

                               دیدن اسمت تو شناسنامت.بابا که دید اینجوریه رفت و

                               شناسنامه ی خودم رو اورد و گفت پس این وببینی چیکار میکنی؟

                               ای جونم قربونه اون اسم قشنگت که اومده بود تو صفحه ی دوم

                               شناسنامه ی مامان و بابا........................................................

                               محمد پارسا به معنی(مومن ستایش شده)هست

                               پسرکم امیدوارم دوست داشته باشی اسمت رو قلقلیه من..................

 

 

                                

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)