محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پسملی قند عسلی

9ماهگی تپل خان.......

1393/6/4 2:21
771 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای گلم....

وبعد از اون عذر تقصیر بابت نبودنمون.......متنظر

پارسای من بازم پستات دیر شد...شرمندتم مامانی این چند وقت یه پامون خونه ی خودمونه یه پامون هزار جای دیگه..........چشمک

و حالا بگم از اوضاع واحوال این چند وقت محمد پارسا......

اول اینکه پسرم تا الان 6تا دندون در اورده یکی از یکی خوشگلترخندونک

 

اواخر ماه هشتم محمد پارسا حرکتش  از سینه خیز به چهار دست و پا تغییر کرد و برا خودش جولونی میده تو خونه والبته یکی دو روزه یاد گرفته باکمک مبل و میز و سه چرخه و......پا میشه می ایسته ولی حرکت نمیتونه بکنه..

 

کلماتی مثل (ماما)(با با)(بای بای)(دد) رو  میگه البته اینم بگم که اولین کلمه ای که گفت (ماما)بود......به افتخار خودم..هورااااااااااااااااااااتشویق

 

غذا خوردنش افتضاحه یه روز میخوره دو روز لب به غذا نمیزنه ولی وزنش ماشاالله اخر 9ماهگی13کیلو بود نمودار وزنش دیگه جا نداره رفته تو نمودار قد....بگو ماشاالله

کلی هم اطرافیان و دعوا میکنه کلا خیلی بچه پرو تشریف داره پسرمونکچل

 

باباش که میخواد بره سر کار پشت سرش گریه میکنه و  باباش برا این کارش کلی ذوق میکنه تازگیا غریبی کردن و یاد گرفته و مامان شناس  هم شده..

 

عاشق طرز خوابیدنشم موقع خواب یه میمی میخوره یه قلت میزنه دوباره یه میمی یه قلت یه میمی یه قلت و کم کم که با هم دور خونه رو میچرخیم و من عصبانی میشمکچل  یه قلت میزنه و خوابش میبره.

 

کلا من و باباش تو سالن نشستیم و جای محمد پارسا تو اشپزخونست و سیب زمینیامو برام مرتب میکنه این مساله مربوط به خونه ی خودمون نیستا هر جا میریم جاش تو اشپزخونست اقا.متفکر

دیگه دیگه اینکه اها تاب بازی رو خیلی دوست داره و اونقدر تو تابش میمونه که خوابش میبره

عاشق بستنی و دور از چشم دکترش روزی یدونه بستنی نوش جونش میکنه فقطم کیم دوست داره فداش بشم من.

موش میشه و لب و لوچش و این ور اونور میکنه تا من حریصتر بشم برا گاز گازی کردنش..کلی گازش میگیرم و هیچی نمیگه فوضول منم هر بار گازم و محکمتر میگیرم....بغل

کلا عاشق  لم دادنه و تا یه جا میشینه لم میده....

 

گل پسرم تا الان سه بار رفته ارایشگاه.مثل یه اقای محترم رو صندلی میشینه تا اقای ارایشگر موهاش رو کوتاه میکنه.

 

 

کلا محمد پارسام یه دونست_تکه_عاشقشم...............محبتبوس

 

پارسال این موقع ها مشغول سیسمونی خریدن بودم و امسال مشغول  دیدن شیرین کاریای پسرم.خدایا شکرت...

 

 

 

 

 

اینم از عکساش:

عاشقاین طرز خوابیدنشم....

واینم وقتی بابا با شما تو خونه تنهاست

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (11)

مامان آتریسا
6 شهریور 93 9:58
وای خدا ژستاشو برم,یکی ازیکی بانمکتر(لم دادنش ,آرایشگاه رفتنش,صچادرسرکردنش ).....واقعااین محمدپارسایه دونه ست
مامان مینای آرتین
6 شهریور 93 14:14
ای جانم چه مردی شدی واسه خودت محمدپارسا جونم...اینقدر مامان دیر آپ میکنه که بزرگ شدنت دیر به دیرمیبینم گلم... قروبنت برم روزی یکدونه بستنی؟؟؟ مااااااااااشالله ماشالله چشم نخوری انشالله خاله.. چقدر قشنگ توی تاب خوابیدی عسلم. مامانی بچه رو با بابا توی خونه تنها نذارچه کاری بابا کرده؟؟؟ دخترم بودی عسل بودی خالهکراواتت منو کشته آقااااااا...موهات مبارکه کوتاه کردی
♥ مامان مهیلا♥
6 شهریور 93 23:23
سلام کجا بودی دختر ؟دلمون واستون تنگ شده بودماشالله چه بزرگ شده محمد پارسا و چه ملوس شده
نی نی عکس
7 شهریور 93 19:08
ماشاالله چه نی نی نازی ز بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم . http://www.niniaxs.ir/
مامان نی نی کوچولو
7 شهریور 93 23:54
سلام خاله جون بابا پس شماها کجا بودید.دلمون براتون تنگیده بود آخهوای خدای من این پسری بامزه بودا ،بامزه تر و خوردنی تر شده با اون ژست هاشبخورمت من جوجوماش پارسا ای کاش به هم نزدیگ بودیماالله هزار ماشاالله.عیبی نداره خانمی بزار پا باز کنه لاغر میشه.برادر من از محمد پارسا تپل تر بود همین که پا باز کرد .انقدر اینورو اونور دوید لاغر شد.البته الان مردی شده ها واسه خودش.قربون اون لپ های گازگرفتنیت برم من.وای محمد پارسا ای کاش به نزدیک بودیم اونوقت میدیدی که چه جوری یه لقمه ی چپت میکردمآفرین به پسری که اول از همه ماما گفتهپه نه په میخواستین بابا بگه.اول از همه پرچم مامی ها بالاست فرین عزیزم دوست دارم هزارتا تند تند بیاین لطفا انقدر ما را چشم انتظار نزارین مامانی
الهام مامان
11 شهریور 93 16:44
وای وای وای وای کشته مرده عکساش شدم چه بزرگ شده خابیدنشو نگااااااااااه دندوناشو ببین اون عکس مو کوتاه کردنش خیلی بامزه بود الهی فدات شم خالهههههههه
الهام مامان
11 شهریور 93 16:48
یه دور دیگه هم نگاه کردم عاااااااااااااااااااااشقشم چقدر دختر شدن بهش میاد نفس چقدرم تند تند داره پیشرفت میکنه همه میگند آرمان چون سنگینه حرکت نمیکنه بیاااااا محمد پارسا تپلتره ولی ماشالله فرفره است!!! میگند دیگه بچه با بچه فرق میکنه
ساینا
16 شهریور 93 16:31
واااااای خداااااااااااقربوووووون محمد پاررسا بشششششششششم...ماشالا چه جیگریه...چقد بزرگ شده عزززیزدلم..خوشحال شدم اومدی وبلاگم عزیزم..منم لینت کردم
مریم
17 شهریور 93 12:03
سلوووووووووووووووووووووووووووممممممممممم عخششششش من کجا بودی نبودی فدای ژستات بشم شوهری من بووووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسس ماشالا هر روز خوردنی تر از دیروز اقاهی روزی ی بستنی بدون من میخوری کی میشه دوباره ببینمت گازت بگیرمممممممممممممم
مامان اعظم
20 شهریور 93 13:52
عزیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتتزم...چه عکس ها ی خوشکلیی
عمه مینا
28 شهریور 93 4:27
روزی 100 بارم عکسای گل پسری رو ببینم آتیشه دلم برای دیدنش و بغل کردنش خاموش نمیشه. 1000 ماشاله عکساش یکی از یکی قشنگتر. خدا زیره سایه بابا و مامانه مهربونش 120 حفظش کنه
مامان محمد پارسا
پاسخ
مرسی مینای مهربونم انشاالله به همین زودی برگردی و ببینیم همدیگرو