محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پسملی قند عسلی

محمد پارسای 7ماهه من.......

1393/4/8 3:05
490 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرک نازم...

پست 7 ماهگیت بنا به دلایلی دیر شد که یکی از اونها کمر درد مامانی بود..انشاالله خدا همه ی مریضارو شفا بده مامانی شما رو هم همینطور..

دیشب بعد از یک هفته اومدیم خونه و تو امروز اونقدر من و اذیت کردی و بهونه گرفتی که بعد از ظهر به بابایی رضا زنگ زدم اومد دنبالمون و دوباره رفتیم خونه بابایی.

 

پسرکم فقط خدا میدونه چقدر این دوران از زندگیم برام شیرین و دوست داشتنیه نمیدونم چطور بیانش کنم وصف این روزهام رو

 

روزایی که تو یاد گرفتی و مامان و دعوا میکنی و با دو تا دستات میزنی تو صورتم و با صدای بلند میگی(اوووو) ای جونم دلم میخواد گازگازیت کنم اون موقع.....

 

روزایی که کار من شده بردن شما به پارک و تاب بازی شما و بعدم با گریه اوردنت خونه.....

 

روزایی که یاد گرفتی دست میدی و من با دیدن این کارت دلم قیلی بیلی میره برات.......

 

اره عزیزم این روزا یاد گرفتی خودت و برام لوس میکنی و بغلت که میکنم  خودت و شل میکنی تو بغلم و میخندی خدا میدونه چقدر از بچه ی لوس بدم میومد و راست گفتن که از هر چی بدت بیاد سرت میاد البته الان میفهمم  این لوس بازی بچه ها هر چقدر برا اطرافیان خوشایند نباشه برا پدر و مادرا خیلی دوست داشتنیه......

 

مامانی این روزا خیلی دوست داشتنی شدی این و فقط من نمیگم بیرون که میریم خیلیا تو رو بهم نشون میدن و برات ذوق میکنن بعضیاشونم نمیتونن جلوی خودشون و بگیرن و میان بغلت میکنن و تو هم نیشت برا همه بازه و با برگشتن به خونه بابا اسفند به دست میشه و خونه رو پر میکنه از دود اسفند............

 

فکر میکنم دوباره داری دندون درمیاری و خانم بزرگا میگن تا یکی دو هفته دیگه شما صاحب دوتا دندون دیگه میشی.....

 

7ماه و 10 روز گذشت..نمیگم ای کاش این دوران نگذره ولی ای کاش تمام دوران با تو بودن باشه مثل این روزا شیرین و دوست داشتنی.....

از خوبیات زیاد گفتم حالا بگم از بدیات که بردیمت اتلیه و شمایی که همه میگفتن ما مشکلی با عکس انداختن باهات نداریم کلی ضایعمون کردی و بجز یکی دو بار هر کاری کردیم و هر چقدر من و بابا و دو تا عکاس تلاش کردیم نخندیدی و کلی حرصمون دادی.....

 

یکی یدونم خیلی میخوامت.............

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (5)

نظرات (8)

♥ مامان مهیلا♥
8 تیر 93 16:55
سلام 7ماهگی محمدپارسا مبارک دخترچرا عکساشو گذاشتی خدا از چشم بد نگهش بداره خیلی نازه ازطرف من ببوسش
مامان اعظم
12 تیر 93 16:33
ماشاالله چه خوشمل شدی خاله
الهام
18 تیر 93 19:58
وااااااااای چه عکسای خوردنی ای....کجا بردینش آتلیه ؟؟؟؟
مامان محمد پارسا
پاسخ
مرسی الهام جونم.اتلیه کودک سها بردیمش
مامان مینای آرتین
24 تیر 93 18:11
1000ماشالله محمد پارسا... خیلی آقا شدی عزیزم... هروقت می بینمت ناخواسته کلی ذوق میکنم
faezeh
3 مرداد 93 22:09
سلام وب پسملتون عاللللللیه من قبلا هم سر میزدم ولی موقع ثبت کامنتام ارور میداد همون موقع ها ک بلاگفا قاطی کرده بودو این شکلکا نمیومدن
خاله ی رادین
18 مرداد 93 15:13
سلاااام محمد پارسا جونی...من رادینم به وبلاگ منم سری بزنید و اگه با تبادل لینک موافق بودی لینکم کن و به منم بگو تا با افتخار لینکتون کنم مررررررررررسی
مامان آتریسا
19 مرداد 93 12:43
وای وای وای وای چقدراین پسملی نازوخوشگله.خدابهتون ببخشه .من خیلی دوست دارم شمارولینک کنم وهرروزاین پسملی خوردنی روببینم .اگه شماهم دوست داشتید به ماسربزنیدومارولینک کنید
آذرمی دخت
22 مرداد 93 10:39
پاپیون شو . ای جان