محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره

پسملی قند عسلی

10 ماهگی یکی یدونم.......

1393/6/31 1:34
485 بازدید
اشتراک گذاری

از روزی که تو بدنیا امدی من متولد شدم و از ان روز هم پسرم شدی هم همه ی دنیای من

پسرک اسمانی من جهانم با تو شکرانه هایش بیشتر است و تو عاشقانه ترین باور خواب و بیدار منی

گوشه ی دلم روز به روز را با نگاه رو به کامل تو اغاز میکنم

سپاس خدایی که گیلاس باغ بهشت را به من عطا کرد

سایه ی خدای عشق بر سرت مدام پسرم......

 

                                               محبتمحبت   10 ماهگیت مبارک هستی مامان

سلام عسله من فدای قد و بالات بششششششششششه مامانت

فدای دست دسی کردنت که شونه هات و میدی جلو دو تا دستات و محکم میزنی به هم

 

مامان به فدای موش شدنت که تا بهت میگیم موش شو خودت و لب و لوچت جمع میکنی و موش میشی

قربونه اون راه رفتنت که دیگه هیچی تو خونه از دستت در امان نیست

 

اره مامانی این روزا برا خودت اقایی شدی خود کفا

 

میری میای میوه ها رو بصورت کمپوت در میاری کشوهای اتاقت و که من مرتب کردم میریزی بیرون و بصورت کلاسیک و شلخته پلخته مرتب میکنی

 

عکس خانمی که رو دیوار هست و صدا میکنی و دستت و میگیری طرفش که یعنی بیا بله چشمم روشن

جوجوی رو لباست و میشناسی تا میگیم جوجو کوش لباست و میگیری و محکم میکشی

 

از دست کسی که عصبانی میشی دو تا دستات و میزنی به هم و به طرفش میگی اهههههههه

خودت و برام لوس میکنی و میچسبونی صورتت رو به صورتم و باهام حرف میزنی

 

سنگای شومینه رو برمیداری و میزاری دهنت و یه نگاهت به من هست ببینی چی میگم

بله بله کارای زشت تا دلت بخواد انجام میدی

 

کلا از من بیشتر حساب میبری تا بابا و تا من میگم"محمد پارسا  آ   آ"میشینی سر جات و من و دعوا میکنی ولی خودمونیما جرات نمیکنی دیگه تو اون لحظه اون کارو تکرار کنی

 

دکتر مرندی حسابی دعوامون کرد و گفت وزنت خیلی بالاست بستنی ممنوع شده و به جاش پف فیل خور شدی

 

راستی اولین سینماتم رفتی اره عزیزم "مدرسه ی موش ها"اولین فیلمی بود که شما برا دیدنش به سینما رفتی البته چه دیدنی از اول فیلم شروع به خوردن پاپ کرن کردی و اصلا اجازه ندادی من و بابا هم چیزی نصیبمون بشه اره گلم ب جای تو ما فیلم و تماشا کردیم

 

الان خونه ی مامانی هستیم و دوباره دوربین همراهم نیست تا عکسات رو بزارم

امشب رفتیم پارک پرواز و یه چند تا اسباب بازی سوار شدی که حسابی براشون ذوق کردی فعلا این دو تا عکس باشه تا عکسای بعدیت و بزارم

 

محمد پارسا 10 ماهه شدنت مبارک

دوستت دارم هوااااااااااااااااااااااااااااااار تا

                                                            محبتعشقمی تا ابد........

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (6)

♥ مامان مهیلا ♥
1 مهر 93 18:20
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥آپم بهم سر بزني خوشحالم مي‌كني ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥
مینا
1 مهر 93 19:04
ده ماهگیت مبارررررررک باشه گل پسره قند عسل فدات بشم که موهات بلند شدن و انقدر آقا شدی که سینما بری و پف فیل بخوری عزززززززززیزه دلم
مامان محمد پارسا
پاسخ
مرسی مینا جون اره موهاش خیلی بلند شده قراره جمعه بره ارایشگاه گل پسری
مامان مینای آرتین
2 مهر 93 0:25
ده ماهگیت مبارک عزیزم... ای جان من بخورمت با وزن بالات... پف فیل خور شدی؟؟؟ نوووووووووووووش جونت عزیزم
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون خاله جون قربونه شما
مامان نی نی کوچولو
3 مهر 93 20:17
مبارکه مبارکه10 ماهگی گل پسرمون مبارکهوایییییییییییییییییییییییییییییییی تو روز به روز داری خوردنی میشی من چیکار کنم آخه اینجادوست دارم دوست دارم دوست دارم
مامان محمد پارسا
پاسخ
ممنون عزیزم منم عاشقتونم
مامان اعظم
4 مهر 93 23:08
♥ مامان مهیلا ♥
6 مهر 93 0:13
10 ماهگیت مبارک تپل خان الهی فدات شم
مامان محمد پارسا
پاسخ
خدا نکنه عزیزم ممنونتم مهیلارو بوسش کن از طرف من