محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره

پسملی قند عسلی

تاتی تاتی کردن پسر مامان....هورااااااااا

1393/8/27 20:08
590 بازدید
اشتراک گذاری

پسری سلام.

 

امروز کلی راه رفتی مامان والبته اینم بگم که تنبلی و زود خسته میشی و میشینی ولی من از رو نمیرم

 

با انواع و اقسام وسایل و شکلات مجبورت میکنم راه بری..

اخه خیلی بامزه یه وری یه وری راه میری..

ای جان جانه مامان مبارک باشه راه افتادنت عشقم.

پس فردا تولدته و من الان دوهفتست دارم فکر میکنم تولد برات بگیریم یا نه.بالاخره به این نتیجه رسیدم که امسال و بیخیال شم اخه هم محرمه و دلم نمیاد تولد بگیرم هم اینکه این روزا  بخاطره دراومدن دندونت خیلی بد قلق شدی مخصوصا تو مهمونیا و منم که با دبدن این وضعیت از تو بد اخلاق تر میشم.

تصمیم بر این شد که یه تولد کوچولو با حضور مامانی و باباییات برات بگیریم تا ایشاالله سال بعد جبران کنیم.

                                                         فدات.بوسسسسسسسسسسس

پسندها (1)

نظرات (5)

فاطمه
28 آبان 93 13:26
سلام مامان خانم تولدت گل پسرت مبارک پسر من هفته دیگه 6ماهش تموم میشه خیلی دوست دارم با شما دوست بشم از تجربیاتون بهره مند شم
مهزاد مامان عرفان
29 آبان 93 10:59
جیغ و داد و ونگ به دنیا اومدی ،‌ بچه قشنگ راستی ،‌ می خواستی به دنیا بیایی؟ اینجا را دوست داری گلابی؟ زندگی را شروع کردی با داد و قال مامان و بابا از اومدنت هستند خیلی خوشحال تولد کوچولوی قشنگنتون مبارک
♥ مامان مهیلا♥
1 آذر 93 18:50
تولدت مبارک تپل خان انشالله در کنار پدر و مادرت شاد و خرم زندگی کنی داماد عزیز
مامان مینای آرتین
5 آذر 93 23:15
تاتی کردنت مبارک گلم
مامان الهام
25 آذر 93 3:17
خوب فکری کردی که تولد نگرفتی منم مجبور شدم و افتادم توش...آرمانم خیلی بدقلق شده تازگیا هرجا که لازمه خوش اخلاق باشه همچین اخم و تخم میکنه که یدونه لبخندم نمیزنه....بعد صفر جشن مفصل میگیریم فقط خدا بخیر کنه