محمد پارسامحمد پارسا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

پسملی قند عسلی

حرف های دل بابا برای پسرش

1392/8/23 1:00
231 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر بابا خوبی؟

من که دلم لک زده برا  دیدنت.

الان که به روزای اخر نزدیک میشیم  احساس میکنم  هر روز یه ماه میگذره و انگار قصد تموم شدن نداره این  یه هفته.

من به مامانت امشب گفتم وقتی تو دنیا بیای وقتی که داری گریه میکنی اگه اون باهات بحرفه تو بدتر میکنی و بیشتر گریه میکنی و وقتی من با تو بحرفم تو اروم اروم میشی و من کلی حال میکنم.

مامانت ناراحت میشه که اینجور میگم ولی چیزی که نمیدونه اینکه یهمرد فقط میتونه حرفای یه مرد و بفهمه.مثل من و تو

پسرم زود و سالم بیا که  بابا دیگه طاقت دوریت و نداره.

 

دوستت دارم  پسر گل بابا........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
20 آبان 92 0:49
به سلامتی . ایشالا سالم و تندرست به دنیا بیاد و با اومدنش خیر و برکت رو تو 4دیواریتون بیشتر کنه.